Boštjan Jerman
Soplezalec
Katarina
Gora /stena
Dolomiti - Kleiner Lagazuoi (Trapez)
Smer
Del Tetto
Dolžina
180 m
Ocena
IV
Plezal/a prvi/a v navezi

Na Falzarego prelaz in na prelazu levo, če prideš iz smeri Cortine. Po cca. 500 m zagledaš Trapez na desni, parkiraš pa nasproti ene utrdbe, ki je muzej, ali kar pri muzeju.

Smer se začne cca. 10 m desno od ene spominske table, približno na polovici stene. Vstop v angl. vodničku The Dolomites (Rockfax) piše pri rdečih svedrovcih navzgor, a to ni -IV, zagotovo. Precej previsno. No, sva vseeno poskusila in malenkost obvisela na prvem svedrovcu, potem pa gladko naprej.

Sicer zelo lepa smer po štiricah s šalcami. Četrti raztežaj čez široko polico in skoraj cel štrik 60 m, zato je prejšnjega, ki je malenkost krajši, dobro narediti v celoti okoli 55 m (konča se nad previsno steno, ki se jo levo obvozi po zajedi in potem desno nanjo). Pred zajedo je štant na polovici, ki se ga komot spusti.

Sestop desno. Po cca. 50 m prvi abzajl štant, a se splača ob steni naprej cca. 20 m in še malo navzdol do novega abzajla na 3 kline s štrikom in vponko. 25 m navzdol in slediti možicem do vznožja.