Matjaž Tavčar | 03.01.2015

Mala Mojstrovka - če ne gre tu, gre pa tam

V soboto smo se Grega, Primož, Boško in jaz odpravili pogledat razmero na Vršič. Budilka me je zbudila ob petih zjutraj, iz tople postelje pa mi je pomagala misel na popoldansko pico in pivo nekje v okolici Kranjske gore. Cesta na Vršič je bila uradno zaprta, neuradno pa smo ugotovili, da je splužena in posuta, očiščena so tudi parkirišča, tako da smo brez težav prišli do izhodišča. Grega in Primož sta se odpravila v severno steno v NŠG raziskat razmero v Kranjski poči ter ugotovila, da je razmera slaba.......Če citiram Primoža: "...vendar sva zaradi slabih razmer (zelo malo snega in še ta je bil samo napihan na platah) obrnila, zato sva se odločila da greva na Malo Mojstrovko po Hanzovi. Sva pa tik pod vrhom naletela na super razmere v ozki grapi z dvema skalnima skokoma, ki pripelje na vrh Mojstrovke".
Midva z Boškotom pa sva se sprva namenila v Pripravniško grapo, kjer nama je napredovanje zaustavil en skalni skokec, ravno prav zoprn, da nisva nič mogla brez varovanja...zato sva se po sledeh predhodnikov odpravila, kot sva kasneje ugotovila, v Župančičevo grapo, ki je na začetku ponudila celo nekaj uživaškega pikanja, nato pa sva spet naletela na "skalni odsek"...Meni je nekako uspelo preplezati čez (cepine nazaj na ruzak, rokavice v jakno), Boškotu pa se z monopoint nastavitvami derez ni izšlo Smeško Tako da sem jo sam odmaširal naprej, saj ni bilo povratka (Boško je sestopil in šel gor potem po "normalni" smeri) . Razmere v nadaljevanju so bile dostojne, vendar le do konca strmega pobočja, kjer smer nato nadaljuje levo, v strmejši teren, mešanico skal, snega in celo nekaj ledu je bilo. Tu sem še enkrat pogoltnil slino, globoko zavzdihnil in se zapodil po sledeh predhodnikov izpred kakšnega dneva ali dveh, katerih sem bil zelo vesel...Bolj kot uživanje, sem si tu mislil po Jurifovo: "Pa kdaj bo konc tega safra" Smeško. No, "safra" je bilo konec, na vrhu sta bila tudi že Primož in Grega, ki sem ju že prej zagledal na grebenu na drugi strani, ko sem jima "z veseljem" oznanil mojo skrb, da še ne vem, kako bom v teh razmerah prišel na vrh Male Mojstrovke. Grapa od spodaj sploh ni bila videti grapa Smeško Tegobe so bile kmalu pozabljene, skrbi je zamenjal ponos, lakoto in žejo pa pica in pivo in kavica in viljamovka v Kranjski gori Smeško

Primoževa slika, najbrž Kranjska poč

Grega v akciji

Pogled na Pripravniško grapo. Tistile skalni skokec v grapi je od daleč izgledal malenkosten, od blizu pa je bil nepremagljiva ovira...

Klik za večjo sliko

Tu sva že v Župančičevi grapi

Skalni skok v Župančičevi grapi

Tu so se najine poti ločile...

Klik za večjo sliko

Tu sem drugič pogoltnil slino...

Jurij
Jurij Rous, 04.01.2015, 23:08
Lep prispevek, edino vrat me malo boli, ko sem prišel na konec slik Smeško