Prečenje Kanina v Možnico

Boris Berce | 07.04.2013

Na parkirišču se nas je zjutraj zbrala kar manjša četica iz vseh koncev Slovenije. Iz sedla v Žlebeh smo se z žičko zapeljali pod Prevalo, odkoder smo hitro odsmučali pod Prevalski Kuntar. Tu nataknemo pse in srenače ter jo uberemo pod Lopo na ...

S Tanjo sva šla plezat v Vipavo, misleč, da bo toplo. Prvi raztežaj je malo nohtalo in zeblo, potem pa sva se postopoma ogrela in je šlo. Raztežaj za raztežajem sva lepo počasi napredovala vse do vrha smeri. Smer sva si izbrala, ko sva prišla ...

Vogel in Triangel

Miha Šercer | 21.03.2013

Iz Chamonix-a smo se bili prisiljeni vrnit prej kot planirano (poročilo sledi), bi me pa čudno gledali, če bi se predčasno vrnil v službo, zato sva jo v sredo z Liparjem mahnila še na Vogel, kjer sva maksimalno izkoristila slabe vremenske razmere ...

Nasprot Triangla

Danilo Patarčič | 24.03.2013

V petek je bil čudovit sončen dan zato sem se popoldne odpravil v hribe, na krajšo turno smuko.Po TV so vremenarji iz naslanjačev strašili s četrto stopnjo plazovitosti, baje naj bi bilo najbolj nevarno na severni strani Begunščice. Pojma nimajo. ...

Suho ruševje in Palec

Boris Berce | 23.03.2013

Za nekatere je bil to smuk od avta do avta, za druge samo prihod na Ljubelj in povratek v dolino, za tretje pa od avta (seveda čez vrh) do oštarije.
Sobotno sivo in megleno jutro na Ljubelju ni bilo prav nič vzpodbudno, ampak do doma na Zelenici so ...

Medo v Ospu

Jurij Rous | 23.03.2013

Dobri stari Medo - vedno lepa in uživaška smer - tokrat sva uživala s Tanjo. Tanja pravi, da ji je bil všeč, razen takrat, ko se postavi malo bolj pokonci. Razgled pa kot vedno zelo lep. Bilo je toplo in oblačno vreme, kot nalašč za tako lepo ...