Študentje so že pridno v klopeh, čas je, da tudi na ferajnu otvorimo novo sezono predavanj!

Prihodnji teden, v četrtek, 10.10. 2019, v goste pride Tomaž Jakofčič, alpinist in gorski vodnik, ki nam bo predstavil svojo skoraj 32-letno alpinistično pot od entuziastičnih začetkov na Turncu do vzponov v zahtevnih stenah po celem svetu in najvišjih gorah sveta.

Sodeloval je pri alpinističnih odpravah v Himalaji, Karakorumu, Patagoniji ..., na svoj CV pa lahko zapiše vzpone, kot so: v domačem Triglavu Spominska smer Mihe Valiča VIII+/VII, VI (1000 m), Ulina smer IX/VII-VIII (1000 m), prvenstvena Na drugi strani časa: VIII (350 m); v Evropskih gorstvih: Mt. Blanc: Divine Providence (VII, A2-3, 1500 m), Tour des Jorasses: Etoiles Filantes (VIII+/IX-, 450 m), Mt. Blanc: Centalni steber Freneyev (VI, A1, 700 m) in še marsikaj.

Avantur in dobrih vzponov ne bo manjkalo. Začnemo ob 20:00, vabljeni!

IMAMO DVE NOVI ALPINISTKI!

Primož Sedej | 02.09.2019

Jasmina in Mojca sta v četrtek 29.8. uspešno opravili z izpitno turo.
Bravo punci! :kepca:

Črnuška odprava v Peru

Anže Mihevc | 22.07.2019

18.7.2019

Evo nas, oziroma sva samo še Ahac in jaz...
Aljoša je mal zbolu, preden smo šli v hribe in ker je moral v Sloveniji še neke stvari uštimat, je odšel že nazaj v slo.
Z Ahacom sva se včeraj vrnila iz doline Ishinca, kjer sva osvojila še en 6tisočak Tocllaraju 6032m (D, normalen pristop).
Ker je bilo oblačno in vetrovno sva imela goro samo zase. Na vrhu pa naju je za nekaj trenutkov celo "pobožalo" sonce.
Super lepa tura!
To je to... Še par dni turizma, cerveze in lomotov, pol pa dam.

Črnuška odprava v Peru

Anže Mihevc | 13.07.2019

V četrtek, 20.6.2019, je odšla v Peru črnuška odprava. Sestavljajo jo trije naši člani, predstavniki treh generacij, in sicer Aljoša Hribar, Primož Sedej in Ahac Istenič. Glavni cilj odprave je plezati na šesttisočake in v steni El Sfinge. Želimo jim srečno pot do pod hribov in veliko plezalnih užitkov! :)

22.6.2019
Prispeli smo v Limo, Ahacova prtljaga žal ne. Naslednji dan dobimo izgubljen prtljago. Do sedaj smo se klimatizirali s frikanjem ob jezeru Llake in Hatun Machayu.

27.6.2019
Odpravili smo se pod V steno Vallunaraja. Prespali smo na višini 5100m in naslednji dan poizkušali doseči vrh po Severnem grebenu. Po preplezani rampi, ki nas je zadnjih 10m zaradi napihanega in nepredelanega snega zelo upočasnila, smo se na grebenu (cca 5450m) odločili, da se obrnemo in se spustili po vrvi nazaj do tabora. Razočaranje ni bilo preveliko, saj je bil namen aklimatizacija. Zdaj imamo dva dni počitka in čas za kovanje novih načrtov.

7.7.2019
Včeraj smo prišli iz doline Ishinca. Z Aljošo sva splezala smer North Face v Ranrapalci (D+, 900m), Ahac je moral zaradi slabosti obrniti. Smer je imela tri skalne raztežaje vse ostalo je bilo kr ok. Po 19h sva bila nazaj v bivaku. Plan je bil osvojiti še Tocllarayu po normalki, vendar Ahac še ni bil najboljši, na žalost vseh pa se je vreme v hribih zelo poslabšalo. Par dni počitka, nato pa novi plani...

11.7.2019
Včeraj smo prišli iz doline Paron, kjer smo splezali smer "1985 Route" 6c+, 750m v steni La Esfinge (5325m). Smer smo splezali prosto v 11,5h in se tako izgonili mrzlemu bivaku :)

Spodaj pa je link do online album fotografij iz odprave:
Črnuška odprava PERU 2019 - Album fotografij

Tradicionalni piknik v Turncu

Tanja Metličar | 02.06.2019

Tako je, leto je spet naokoli in v imenu tečajnikov letošnje alpinistične šole vas vabim na poizpitni piknik, ki bo v soboto 1.6. ob 16:00 na dobrem starem piknik placu v Turncu!

Vabljeni na druženje, hrana in pijača bodo, zabava tudi, vreme pa po dolgem času tudi!! Kaj češ več!

Se vidimo v soboto!

Da se ta novi tečajniki in ta stari čaoti malo spoznamo, ste vabljeni na skupni vikend s sobotnim večernim druženjem na turistični kmetiji Tratnik pod plezališčem.
Kakor vam bo zneslo, plezalsko ali le družabno, soboto ali nedeljo ali pa kar oba dneva. Locirani bomo na kamp placu omenjene kmetije, kjer poleg prostorov za šotore ponujajo tudi skupni neopremljen prostor za spanje.

Tečajniki bodo organizirali večerni piknik in zakuril se bo ogenj, zato ste vsi vljudno vabljeni na druženje!

Spomladansko sonce nas že nekaj časa kliče in vleče v skalo, da pa se bomo na novo sezono lahko čim bolje pripravili, pride tokrat, v četrtek, 28. marca, v goste alpinist in plezalni trener Dejan Mišković.

Dejan je trener, opremljevalec ter postavljalec smeri, sodnik in plezalni inštruktor. Že več let izvaja plezalne treninge za rekreativce ter tekmovalce v športnem in lednem plezanju. Izvaja tudi kondicijske treninge in (neplezalno) vadbo za splošno populacijo ter specifične ciljne skupine in namene (smučarji, košarkaši, plezalci ipd.). O sebi pravi naslednje: "Moj čas je zadnja leta razdeljen na različne oblike plezanja, treninge, vadbe, izobraževanja, članke ... Med svojimi treningi sem preizkusil veliko različnih športov in oblik vadbe, pridobljeno znanje pa skušam uporabiti v drugih športih. Še najraje kuham, ko nisem lačen, in treniram, kadar nisem utrujen. Če imam preveč časa fotografiram ali berem. Plezanje zase me raztegne nekje med ledne slapove, balvane in hribe, v najrazličnejših oblikah in lokacijah."

Na predavanju nam bo Dejan predstavil tri temelje dobrega plezanja: vadbo, preventivo pred poškodbami ter prehrano. Predavanje bo namenjeno kratkemu pregledu treh tem ter celostnemu pogledu na fizični del športnega udejstvovanja. Vsebina predavanja bo odvisna tudi od našega sodelovanja, debate in vprašanj, saj bo na tak najlaže deliti znanje, iz katerega se lahko vsi kar največ naučimo.

Pridite pripravljeni. :mezik:

Se vidimo!

Predavanje - Klemen Premrl

Nina Javoršek | 07.03.2019

Vreme je že dodobra pomladansko, a zime vseeno še ne damo. Na ferajn pride ozračje hladit Klemen Premrl, nekoč tekmovalec v lednem plezanju, danes Black Diamondov ambasador in eden najboljših lednih plezalcev.

Pravi, da je življenje drzna pustolovščina, kar se odraža tudi v njegovih vzponih. Plezal je tako po ledenih gorah Grenlandije, v ledenih jamah znotraj islandskega ledenika Vatna, lasti pa si tudi nekaj najtežjih lednih in kombiniranih vzponov v kanadski votlini Helmcken falls, kot so: Interstellar Spice (WI12), Wolverine (WI 11), Spray On (WI 10), Spray On Top (M12), Overhead Hazard (M13).

Svoje avanture nam bo predstavil prihodnji četrtek, 7. marca 2019, ob 20:00.